Egy webáruház vezetése nem egyszerű feladat, különösen akkor, ha munkatársak sokaságát foglalkoztatod. Ahogy nő a vállalkozásod, új kihívásokkal és problémákkal találod szembe magad. Ha szeretnéd a vállalkozásodat fejleszteni, a problémákat előnnyé alakítani, olvass tovább.
1. Kosárelhagyás és Alacsony Konverziós Arányok
Az egyik legnagyobb kihívás a webáruházak számára a kosárelhagyás és az alacsony konverziós arányok. Sok látogató böngészi az oldalad kínálatát, de sokan elhagyják a kosarukat a vásárlás előtt. Ennek következménye a potenciális bevétel elvesztése és az ügyféllel való kapcsolat megszakadása.
Az AI alkalmazása lehetővé teszi a webáruházak számára, hogy személyre szabott termékajánlásokat kínáljanak minden látogatónak az oldalon. Az algoritmusok a látogatók korábbi böngészési és vásárlási szokásainak elemzésével k





