
Hype-e az Agentic AI?
Az Index nemrégiben közölt interjút a KPMG két vezető szakértőjével, Linczmayer Zsófiával és Verasztó Bencével az Agentic AI jelenlegi helyzetéről. Az írásból világosan kirajzolódik: bár

Az Index nemrégiben közölt interjút a KPMG két vezető szakértőjével, Linczmayer Zsófiával és Verasztó Bencével az Agentic AI jelenlegi helyzetéről. Az írásból világosan kirajzolódik: bár

Automatizált hideghívás AI‑ügynökkel – több időpont, kevesebb stressz ✔ 0–24 működő AI ✔ Emberi hangzás ✔ Kvalifikált leadek ✔ CRM-mel összekapcsolható Péter naponta 80 számot

A vállalkozások versenyképességének kulcsa ma már nemcsak a minőségi termék vagy szolgáltatás, hanem az, hogy mennyire hatékonyan működnek a belső folyamataik, illetve hogyan tudják növelni

https://www.youtube.com/watch?v=r0rIMRQyHq0 A hideghívás – bár időigényes és gyakran alacsony sikerarányú – még mindig az egyik leghatékonyabb módja az új üzleti lehetőségek generálásának. Azonban a

Bízhatunk benne? Az AI-alapú híváskezelés mára nem science fiction, hanem a mindennapok része. Egyre több cég használ mesterséges intelligencia által támogatott hangasszisztenst értékesítéshez, ügyfélszolgálathoz

A telefon még mindig az egyik legrövidebb út az ügyfélhez. Csak épp nem mindig ül valaki a vonal túloldalán, aki azonnal, következetesen és jó hangulatban